म सदैब तपाईको प्रतीक्षामा
तपाई आउने बाटो हेरेर बसेको हुनेछु !
मलाई थाहा छ, तपाई आउनु हुनेछ र
मलाई आफ्नो बनाउनु हुनेछ !!!

Tuesday, March 13, 2012

एसपी रमेश खरेलसँग छोटो–मीठो

नेपाल प्रहरीको इतिहासमा जनताले अत्यधिक रुचाएका सीमित प्रहरी कर्मचारीहरुको सूचीमा अग्रपंक्तिमा दरिन सफल भएका छन्, यतिखेर एसपी रमेश खरेल । विगत ७ महिनादेखि जिल्ला प्रहरी कार्यालय पर्सामा कार्यरत खरेल आज भन्दा करिब २२ वर्षअघि सिपाहीबाट प्रहरी सेवामा प्रवेश गरेका हुन् । एसपी खरेलसँग शिव अधिकारीले गरेको छोटो–मीठो टेलिफोन संवाद ।

१. घुस कति पटक लिनुभयो ?

– उपहार लिएको छु, घुस आजसम्म लिएको छैन ।

२. घुस दिन कस्ता–कस्ता पृष्ठभूमिका मानिसहरु आएका छन् ?

– पहिला पहिला धेरैथरीका मानिसहरु आए, अहिले कोही पनि आउँदैनन् ।

३. कहिले काँही घुस लिइदिउँ जस्तो लाग्दैन ?

– लोभ, लालच हुन्छ तर पेशाप्रतिको इमान्दारिता र पेशागत धर्मले त्यो कार्य गर्न दिंदैन । म आत्मा बेच्न सक्दिन ।

४. दैनिक कार्यमा राजनैतिक दबाब कत्तिको आउँछ ?

– पहिला–पहिला धेरै आउँथे, आजभोलि दबाब भन्दा पनि अनुरोध चाँही आउँछ ।

५. पर्सा जिल्लाको विगत ७ महिनाको अवस्था कस्तो छ ?

– राम्रै छ, गर्नुपर्ने काम धेरै छ । हामी सबैजना जुटिरहेका छौं । अपराधीहरुलाई कानूनी दायारा ल्याउने प्रयास भइरहको छ । हामीले सबै अपराधीहरुलाई समान सोचेर व्यबहार गरिहेका छौं । धनी, गरिबको आधारमा अपराधीहरुलाई तलमाथी गरिएको छैन ।

६. तपाईको परिवारमा को–को छन् ?

– आमा, श्रीमती, एक छोरा र एक छोरी छन् ।

७. जवानीमा कसैको प्रेममा पर्नु भयो कि ?

– म अस्कल कलेज पढ्ने बेलामा कोही एकलाई मन पराउँथे तर त्यो मेरो ‘वान साइटेड लभ’ मात्र थियो । मैले कहिल्यै 'प्रपोज' गर्ने आँट गर्न सकिन ।

८. ह्याण्डसम हुनुहुन्छ, प्रपोज त धेरै आए होलान् ?

– म पटक्कै ह्याण्डसम छैन । प्रपोज पनि कहिल्यै आएन । मैले पनि कहिल्यै–कसैलाई प्रपोज गरिन ।

९. केटी मान्छेका के कुराले आकर्षित गर्छन् ?

– बोल्ने शैली, शारीरिक बनावट यस्तै–यस्तैले ।

१०. प्रहरी सेवामा नआउनु भएको भए अहिले के गर्दै हुनुहुन्थ्यो होला ?

– म पहिला बास्केटबल, ह्याण्डबल खेल्थे । खेल पृष्ठभूमी भएकाले सायद तिनै खेलको प्रशिक्षक बनिरहेको हुन्थे होला ।

११. जीवनलाई कसरी परिभाषित गर्नुहुन्छ ?

– समाजलाई केही दिन सकियो भने, आफ्नो कर्तव्य पूरा गर्न सकियो भने, शान्ति–सुरक्षा कायम गर्न सकियो भने मेरो जीवनले सार्थकता पाउँछ जस्तो लाग्छ । जीवनलाई सार्थक बनाउन अरुलाई केही दिन सक्नुपर्छ ।

No comments:

Post a Comment