म सदैब तपाईको प्रतीक्षामा
तपाई आउने बाटो हेरेर बसेको हुनेछु !
मलाई थाहा छ, तपाई आउनु हुनेछ र
मलाई आफ्नो बनाउनु हुनेछ !!!

Thursday, March 15, 2012

‘सिम्पल–सिम्पल कान्छी..’ गायिका माण्डवी त्रिपाठीसँग छोटो–मीठो

चलचित्र अन्दाजको अत्यधिक चलेको गीत ‘सिम्पल–सिम्पल कान्छीको डिम्पलपर्ने गाला....’ की गायिका हुन्–माण्डवी त्रिपाठी । गायक दीपक लिम्बूसँग गाएको उक्त संयुक्त गीतले माण्डवीलाई थप चर्चित बनाइदियो । तर, नेपाली साँगीतिक फाँटमा माण्डवी त्रिपाठी नयाँ नाम भने होइन ।

लोक, लोकपप, आधुनिक, तीज र फिल्मकागरी करिब १५ सय गीतमा आवाज दिइसकेकी यी गायिकाको पहिलो आधुनिक एकल एल्बम बजारमा आउने तरखरमा छ । एक साँगीतिक कार्यक्रमको सिलसिलामा भेटिएकी यिनै ‘सिम्पल–गायिका’ माण्डवीसँग शिव अधिकारीले गरेको छोटो–मीठो कुराकानीः

अहिले केमा व्यस्त ?

– प्रोग्रामहरु, महोत्सवहरु भै’राछ, प्लस फिल्मको प्लेब्याक सिंगिङहरु हुँदैछ ।

साँगीतिक फाँटमा आगमन कसरी भयो ?

– मेरो घर लमजुङ सुन्दरबजार हो । घरमा हजुरबुबा, बुबा, दिदीहरु सबैजना गीत गाउनु हुन्थ्यो । त्यहीबेलादेखि स्कुलमा गाउँदा–गाउँदै यसक्षेत्रपट्टी इन्ट्रेस्ट बढ्यो ।

जन्ममिति भन्न मिल्छ ?

– जन्ममिति नभनौं होला...हा..हा...

कतिजति गीत गाउनु भो ?

– मेरो आधुनिक सोलो एल्बम निस्केको छैन । तीजको एल्बमहरुको कुरा छुट्टै भयो । गीत १५ सय जति गाएको छु ।

सोलो एल्बम निस्किदै छ ?

– हजुर, अब छिट्टै माण्डवी नामक सोलो आधुनिक एल्बम बजारमा आउँदै छ ।

कहिलेसम्म आउँछ ?

– यो लोडसेडिङ्गले गर्दा रोकिरहेको छ किनभने टेलिभिजनहरुमा प्रोमो दिनुपर्छ, कसैले हेर्न पाउनु भएन भने अर्थ छैन ।

संगीत केका लागि ?

– पहिले चाँही मान्छेले चिन्ने हुँदा आत्मसन्तुष्टी जस्तो मात्रै लाग्थ्यो । तर, अहिले चाँही नढाँटी भन्नुपर्दा प्रोफेसन भइसकेपछि, बढी आत्मसन्तुष्टी हो, त्यसपछि पैसाको लागि हो ।

संगीतमा लागेर कति पैसा कमाउनु भो ?

– मलाई खानको दुःख भा’छैन...हा....हा....

कुन–कुन देश घुम्नु भो ?

– धेरै देश घुम्न त पा’को छैन । सायद छिट्टै घुम्छु होला । अहिलेसम्म हङकङ, कतार, कोरिया आदि ।

मनपर्ने नेपाली गायक–गायिका ?

– गायिकामा अन्जु पन्त, मेरो सहकर्मी पनि हो । अनि, चलिरहेकोमा भन्नु भो, हैन ? शिव परियार, स्वरुपराज, सत्यराज आचार्य मनपर्छ ।

मनपर्ने नेपाली नेता ?

– को भनौं खोई.........

मनपर्ने नेपाली पुरुष ?

– राजेश हमाल ।

विवाहित कि अविवाहित ?

– विवाहित ।

प्रपोज कत्तिको आउँछ ?

– प्रपोज आउँछ, प्रपोज आउनु त ठूलो कुरै भएन ।

अपोजिट सेक्सको के कुराले आकर्षित गर्छ ?

– त्यस्तो खासै के भन्ने लाग्दैन । एउटा पर्सनालिटी, मान्छे एउटा सभ्य–सौम्य हुन्छ नि, त्यस्तैले ।

वाइन कत्तिको पिउनु हुन्छ ?

– म पिउँदिन ।

पकाउन जानेको परिकार ?

– म पकाउन एकदमै कमाजोर थिएँ तर अहिले विस्तारै–विस्तारै बनाउँछु । विशेष छैन, मेरो ।

साँगीतिक लक्ष्य ?

– पहिलाको लक्ष्य एउटा सिंगर बन्ने थियो । देशभरीको मान्छेले मलाई चिनुन्, सञ्चारमाध्यममा मेरो नाम आओस जस्तो लाग्थ्यो, त्यो भयो । अब भने यही कुरालाई अझै बढाउने मात्रै हो ।

जीवन के हो ?

– लक्ष्यप्रतिको संर्घष जस्तो लाग्छ । असिमित इच्छाहरु बढ्दै–बढ्दै जान्छ । त्यहीप्रति जीवन दौडिरहेको हुन्छ ।


No comments:

Post a Comment