म सदैब तपाईको प्रतीक्षामा
तपाई आउने बाटो हेरेर बसेको हुनेछु !
मलाई थाहा छ, तपाई आउनु हुनेछ र
मलाई आफ्नो बनाउनु हुनेछ !!!

Thursday, March 15, 2012

पूर्व मिस नेपाल सदीक्षा श्रेष्ठसँग छोटो–मीठो

‘जीवन एउटा कथा हो–हामी त्यसका कलम’

सदीक्षा श्रेष्ठको परिचय नै पूर्व मिस नेपालको रुपमा काफी छ । सन् २०१० मा सम्पन्न मिस नेपालको उपाधी चुम्न सफल सदीक्षा त्यस पश्चात भने औपचारिक रुपमा कुनै क्षेत्रमा आबद्ध भएकी छैनन् । के गर्दै छिन् त सदीक्षा ?, उनको आगामी योजना के छ ? यही विषयमा अनिल महर्जनको सहयोगमा शिव अधिकारीले गरेको छोटो–मीठो टेलिफोन संवाद ।

अहिले के गर्दै हुनुहुन्छ ?

– बिबिएस फस्ट इयरको एक्जामको तयारी गर्दैछु ।

मिस नेपालपछि के–के मा आबद्ध हुनु भो ?

– पढाईमा मात्रै लागिरहेको छु । केही संघसंस्थाले सद्भावना राजदूतका लागि अफर गरिरहेका छन् । तर, म गइसकेकी छैन । पहिला त्यस संघसंस्थाको बारेमा राम्ररी बुझ्न चाहन्छु ।

फिल्म/म्यूजिक भिडियोमा खेल्ने सोचाई छ कि छैन ?

अहिलेसम्म खेलेकी छैन, राम्रो अनुहार मात्रै भएर फिल्म खेल्नलाई पुग्दैन । नसिकी–अभिनय नजानी फिल्मी क्षेत्रमा लाग्नु हुँदैन । डिग्री सकिएपछि राम्रो अर्पच्यूनिटी आएछ भने सोचौला तर त्यतिखेर पनि अभिनय नसिकीकन भने फिल्मी क्षेत्रमा आउँदिन ।

ठ्याक्कै कतिवर्षको हुनु भो ?

– २० वर्ष ।

कसैसँग अफएयर छ कि ?

– छैन ।

प्रपोज कत्तिको आए, आउँछन् ?

– स्कुलमा पढ्दा अलिअलि आए । मिस नेपाल भएपछि आएको छैन । मान्छे मेरो नजिक आउनै हिच्कीचाउँछन् ।

सेक्स अनुभव छ कि छैन ?
– छैन ।

ब्लूफिल्म हेर्नुभएको छ ?

– कृपया यस्तो प्रश्न नगर्नुहोला ।

विवाह कहिले गर्ने ?

– त्यसबारेमा सोच्नको लागि धेरै समय छ । अहिले त भर्खर पढ्दै छु ।

तपाईलाई सुन्दर लाग्ने नेपाली पुरुष ?

– मेरो बाबा ।

जीवन के हो ?

– जीवन एउटा कथा जस्तो हो । हामी त्यसका कलम हौं । हामीले जस्तो कथा लेख्छौं, जीवन त्यस्तै हुन्छ ।

तपाईको अगाडिको लक्ष्य ?

– एउटै लक्ष्य राख्दा लक्ष्यमा पुग्न पनि सकिन्छ, नपुग्न पनि सकिन्छ । यदी लक्ष्यमा पुगिएन भने अप्ठ्यारो हुन सक्छ । त्यसैले जीवनमा आइपरेका अवसरहरुलाई सदुपयोग गर्दै अघि बढ्नुपर्छ ।


No comments:

Post a Comment